Något borttappat, som egentligen var på sin rätta plats

Så otroligt korkat och absurt! haha!

För ungefär ett år sedan tappade jag bort mina nycklar. Det var ett evigt letande överallt, på restaurangen där de försvann, på polisens godsavdelning, receptionen i skolan osv. De var ingenstans! Hade ingen hemnyckel och ingen "blipp" till skolan, som låser upp dörren in till skolan.. Men jag överlevde!

Idag när Tove och jag var ute och gick så höll jag jackan över armen och känner att i ena bröstfickan ligger något som känns som ett par nycklar, men visste att mina nya, nuvarande, ligger i en annan ficka. När jag öppnar fickan så får jag fram mina gamla, som jag letat efter och verkligen behövt vid vissa tillfällen!! Gissa om vi skrattade ;-)

Förstår inte hur jag lyckades att missa dem eftersom jag letat genom jackan hundra gånger och använt den hur många gånger som helst efter. Nu är de i alla fall hittade, och helt onödiga eftersom vi har andra nycklar till dörren nu ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0