Jag tittar på dig, du tittar mot oss, våra blickar de möttes sen titta du bort

Wow. Att några av er fortfarande finns. Kul för mig, desto mindre för er att ni behöver gå in varje dag och mötas av samma inlägg som dagen innan, och dagen innan det, osv osv. Jag har många gånger tänkt att blogga lite, har dock inte ens kommit så långt som att logga in på blogg.se. Jag har inte motivationen helt enkelt. Precis som med allt annat. Det är otroligt lågt på den punkten. Känns inte bra men så är det. 
 
I vår tar jag studenten och igår betalade jag och Tove studentkryssningen som går av stapeln i februari. Det ska bli kul! Vi har bokat all mat, två matbufféer och så frukosten. 95% av alla studenter åker för att supa, vi för att äta ;) 
 
Snart är det mössprovning kan jag tänka mig, har dock inte fått någon info kring det men det ska väl göras denna termin. Känns otroligt! Och overkligt. Men riktigt trevligt!
 
Ge inte upp, vi hörs snart!
 
 
I lördags var jag med Tove och hennes släkt i Hälla för att stampa lite på pedaler - gocart.

Kommentarer
Postat av: mami

Stora unge. *hjärta*

2012-09-19 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0