52 ways - men lättare sagt än gjort

Igår fick jag en liten present av min kära bästa vän som tröttnat lite på mitt singelskap (som om inte jag också gjort det?..) och ville hjälpa till, så hon tog tag i situationen och gav mig 52 tips på hur man haffar "the perfect man". Känns lite lättare sagt än gjort, vilket även skaparen av kortleken med tips verkar tycka då tipsen inte alltid är de mest seriösa men den var rolig i alla fall. Men det ligger en del sanning i tipsen!
 
Tack Gullan, ska försöka fixa fram lite parmiddagar snart!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg! Varför började du blogga? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-03 @ 23:16:16
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0