I´m gonna dream you into life

Jaa-aa.. Dagarna lunkar på, veckorna går och snart fyller jag 18! Riktigt kul! Det ser jag fram emot väldigt mycket, och har alltid gjort. Galet att vara där nu, att bli vuxen var min största dröm som liten. Det känns galet och ibland kan jag knappt bärga mig. Ibland är jag supersupersugen på att flytta hemifrån och allt det där men då och då blir jag lite hemma-och-familjekär. Men det känns som att snart är det min tur att bli vuxen på riktigt! Och det kommer bli grrryymt!
 
Och vet ni? Jag har sökt fem jobb idag. Det känns bra, rätt stort, ett steg i rätt riktning! (men så ska jag ju se till att knipa ett också)
 

Kommentarer
Postat av: mami

såå fin du är Ida <3<3

2012-10-20 @ 22:48:55
Postat av: Pappa med stort P

Flytta hemifrån = 35 år ( minst ) ;)

2012-10-20 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0