1

Sitter i skrivande stund nedsjunken i den otroligt komfortabla fåtöljen i vardagsrummet. Lyssnar på musik, pratar med Tove och chillar lite. Vilket jäkla röj på stan idag!! Herregud. Fast jag kan inte låta bli att tycka det är lite småspännande, haha. Även om stenkastningen känns skapligt onödigt.

Imorgon har jag praktik, har bara imorgon och en gång till innan lovet. Fem veckor till lov, känns gaaaalet (bra). Men det har gått så ofattbart fort. Och vi har bara ett fåtal lektioner kvar med ämnen som man alltid haft, dvs, svenska, engelska och matte. Istället kommer vi ha ämnen så som religion och samhällskunskap. Känns bra, fast jag kommer nog sakna svenskan som fan. Har jag nämnt att det är mitt favoritämne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0