You wounded me down to the bones. And I forgive you.

Kom precis hem från stan! Åt lunch och inhandlade lite som saknades/ tappats bort..... Lyckas alltid tappa bort min jävla vässare till sminkpennor! Idag målade jag det sista som gick för ett någorlunda resultat med min brynpenna. Och kajalen ska vi inte ens tala om. Och att vässaren är borta tänker jag såklart aldrig på när jag är i skolan eller så, det är ju så löjligt lätt att bara springa ner en trapp till H&M och köpa en men det är ju som bortglömt trots att jag lovade mig själv på morgonen när jag försökte sminka mig ;) Men men, för 10kr på H&M köpte jag min räddning!

Träningen är igång for real, jag kör lite LCHF (mest i skolan dock), ute skiner solen och jag är på vårhumör! Jag blir alltid så pigg när jag får ta på mig solglasögonen och kroppen inser att det är VÅR! Favoritårstid. Går från kallt och ruggigt (även om det är mysigt med en kopp te och en filt i soffan) till ljusare tider (trots att jag är mörk). Snart kommer fåglarna kvittra när jag går till skolan och man kommer svära över att solglasögonen förstör sminket (ni vet där vid näsan?).

För örvigt så väntar jag lite smått på Tove som kommer om ett tag och lyssnar på Ulrik på repeat. Hans röst är ju.... incredible. Tror nog jag ska leta fler hus nu, på Lidingö. Över 10 mille. Får ringa min au pair-pappa ;) ;)



Toves och mina bullisar för någon vecka sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0