Mycket kan hända under ett par veckor.


Bästa bilden ever. I alla fall så har jag utökat min "flytta hemifrån-låda" ytterligare med 2x6 julgranskulor av mörk kulör. Så snygga!!


Min kära syster vet hur det ska vara. Den här snygga affischen på någon hockeyspelare nålade hon upp när jag varit hos Tove x antal dygn och vi skulle flytta hem till mig.


Tove tog ett stort kliv i mognadens tecken. Hon tog ner Ola.


Snyggast i stan.


Som sagt.


Jag färgade och klippte håret. Som jag får komplimanger för väldigt ofta! "Jag har en bra frisör". På bilden ser man dock inte de kopparorangea effekterna, ni ser lite vid min axel dock. Ser nu att bilden inte gör frisyren rättvisa alls... Äsch, räcker väl med att jag säger att det är fett snyggt. (oh just ja, affischerna ska ner. Snart. När jag orkar ägna det en hel dag. Och mitt psyke klarar att se alla snygga hål nålarna orsakat ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0