Detta visste ni (kanske) inte om mig

- Jag var förtrollad av ringar (såna du har på fingrarna) när jag var liten, även nu fast på ett annat sätt.
- Jag har haft en hel del kändiscrusher, så som Freddy Åsblom (Ville i Rosa), Måns Zelmerlöw, Tom Kaulitz (Tokio Hotel), Oscar Carlén (svenska handbollslaget) och Andreas Carlsson (känd från t.ex. Idoljuryn)
- Jag är extremt dålig på att be om hjälp. Jag är för stolt. Jag kan till exempel inte minnas att jag en enda gång bad vår lärare om hjälp i hela MatteB. Det hade kunnat kostat mig ett IG i kursen om inte Tove kunnat hjälpa mig inför proven.
- När jag blir "stor" vill jag ha ett hemtrevligt hem där alla känner sig välkomna att titta förbi och hänga när som helst och hur som helst.
- Jag älskar att kolla efter hus på Lidingö och lägenheter på Kungsholmen.
- Jag snappar upp oviktigt vetande. Kan förmodligen rabbla upp alla föräldrars namn till människorna jag gick med i lågstadiet, vad mina förra och nuvarande lärares barn heter osv osv.
- Jag tycker "vatten-delen" på gurkan är vidrig.
- Bland det bästa som finns är jordnötsringar, pepsi max och choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0