Övernattning i Örebro

Igår på förmiddagen gav jag min bästa vän en "vi-ses-om-en-och-en-halv-vecka"-kram och hoppade sedan in i bilen för att åka mot Örebro. Dock är jag hemma nu igen, det var nämligen inte jag som skulle vara borta så länge, utan hon i de sydligare delarna av vårt avlånga IKEA-land! När hon kommer hem igen ska vi till Malmö, ska bli grymt kul!
 
Men det var inte det jag skulle skriva om utan lite smått om Örebro. Har även lite bilder på lite allt möjligt. Vi åkte som sagt dit igår, gick på Marieberg och på IKEA. Bortskämd med Västerås gigantiska varuhus har man allt blivit, vi gick genom Örebros på en kvart eller så ;) Idag gick vi på stan och stannade vid lite ställen, typ Biltema. 
 
Vi åt på Burger King på kvällen och jag kan ju säga såhär: alla ska inte ha ett serviceyrke! Herregud. Men en sak fick hela besöket trevligare. En man kom in och beställde, "en hamburgare med bröd". Kassatjejen såg lite frågande ut ;D
 
Badkulor inne på "Life". Jag blir 6 år igen. Vi köpte nog nästan en av varje tror jag!
 
Promenad på kvällen!
 
Tänkte på Tove ;D 
 
Gav sushi ännu ett försök. Gick sådär, även denna gång. Inte gott. 
 
På hotellrummet

Kommentarer
Postat av: Maria

Om du nu ska ner till Malmö tycker jag att du kan åka en runda till Lund med och hälsa på mig =)

2012-08-01 @ 10:28:14
URL: http://marperette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0