It´s my life, it never ends

Skulle komplicera det lite (haha) och uppdatera via mobilen utan Blogg.se-appen eftersom jag inte kan logga in där men givetvis strulade det med bilderna då, men nu stämmer det efter att jag korrigerat på datorn! 
 
Var ju på kryssning i måndags, vilket var trevligt och det verkade som att någon i alla fall höll en tumme då vi klarade oss utan fastklamring vid ett isblock! (eller skötte bara kapten sitt jobb) 
 
Dock blir det ju alltid lite segt dagen efter som man inte är en hejare på musiklekar eller bingo. Pensionärerna har nog i alla fall att göra! Själv är jag inte sånt jättestort fan av såna sysselsättningar men vi underhöll oss med en glass på däck. Skönt att det var fint väder, ganska lagom faktiskt även om det blåste kraftigt på tionde däck. 
 
Och shoppingen då? Tyckte inte det fanns speciellt mycket vettigt i Tax free men det överlever man väl. Köpte i alla fall ett nagellack (skräll..), jordnötter och lite (onödig) choklad. Vi åt även räksallad som faktiskt överraskade något! 
 
(Och nej, jag är inte seriös. Men jag skulle nästan kunna varit det. Fast Tove är! Alltid.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0