Fame

Lady GaGa är en person som jag tror att man antingen diggar eller dissar. Jag diggar. 
 
Snart släpper hon sin parfym "fame". Denna har lukt av saffran, honung och aprikos.
 
Först skulle den ha haft doft av sperma och blod och hetat "monster". Jag tycker det är helt sjukt häftigt, hur många parfymer har lukt av det?! Inte såå många.. Och jag tycker det är så jävla imponerande och inspirerande att hon vågar ta ut svängarna på det här sättet. Synd bara att parfymen inte blev av... (Måste ju dock säga att jag ställer mig aningen fundersam till hur fan sperma och blod i kombination blir som parfym, haha, men det hade varit ballt om den hade funnits och att bara ha den på hyllan. Om det inte hade varit någon man vilja dofta som förstås)
 
Och hon poserar naken, med klättrande män på sig. GaGa for president, for sure.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0