Diskussion med mig själv

Just nu försöker jag komma på något sätt att bli supertrött så jag somnar så fort jag lägger mig ungefär. Det går inte så jättebra. Det enda jag kommer på är att lägga mig och titta på ett gäng Melrose-avsnitt men det är inte så jätteutmattande liksom.

Kanske skulle kuta till Vilsta, kuta upp ännu snabbare för Vilstabacken och sen gå knäböj hem. Skulle dock ha dött innan jag såg början av backen.. Dåligt förslag, det var ju sova jag skulle göra.

Sätta på hög musik och köra ett Friskispass på mitt golv som man nu mera ser färgen på? - Hm, kanske. Hinner nog trötta ut mig innan grannarna slår in dörren med brännbollsträet så om jag hoppar i säng precis när jag hör dem attackera hinner jag kanske somna innan de tagit sig in. SÅ FÅR DET BLI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0