Det här med killar/män..

As you may know är jag svag för skjortor och kostymer. Ulrik säger jag bara, Ulrik. Jag älskar hans kläder, han har i stort sett alltid skjorta. Skjorta till vardags är 10 poängare. Vissa tycker säkert att han är uppklädd till vardags men det tycker inte jag. Jag älskar när killar har liknande kläder som Ulrik. Typ:
 
 
 
Jag tror verkligen att "Ulriks" är min typ av kille, dock lite mörkare (typ bruna ögon), där har vi mitt ideal (både personlighetsmässigt och utseendemässigt). Det är något som jag inte kan sätta fingret på, det går inte att förklara, det bara är något med utseendet och sätt att vara. och jag har märkt att det är något som får mig att falla. hårt.
 

Och sen har vi Danny. I mina ögon har han alldeles för mycket muskler, det är så mycket att det blir osexigt alltså men när han har kostym..... Då är det sexigt! Fy fan vad fin i kostym han är.
 
 
 
(prints från gårdagens Victoria-firande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0