A little bit of heaven

Idag råkade det komma en och annan tår från mitt öga.. Oj vad chockade alla blev, jag är ju inte alls blödig och kan gråta för det mesta men nu råkade det handla om en fin film som jag och Tove såg.. Som jag råkar rekomendera. A little bit of heaven.

 

Ska försöka förklara den utan att spoila, för mycket.

 

Filmen går ut på att en ung kvinna vid namn Marley får reda på att hon har cancer och hon fattar tycke vid en person som man vanligtvis inte "borde" ha en romans med. Men här är det bara rätt.
Marley är rädd för allt som innebär något seriöst. Hon föredrar one night stands och vill aldrig bilda familj och läkarbesök skämtas bort. Men något, någon får henne att ändra uppfattning, om det mesta.

 

-

Ja fan vad bra den verkar men den ÄR det! Och den ÄR sorglig. Men fin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0