12.7

God morgon, eller snarare "god lunch"!
 
Just nu sitter jag med en kopp te, färdigsminkad och håret är där det ska (nåväl, någorlunda iaf). Idag ska jag följa med Åse till Make up Store, hon har "en-timmes-lektion" så jag ska väl vara med som lite smakråd! Blir nog trevligt! Har lite ärenden på stan också som jag nog ska utföra också.. 
 
Igårkväll åkte vi ut till Slagstaglass. Daimsnäcka utan grädde ♥ Man har ju glass ända upp i strupen när man är klar, haha.. Nästa gång ska jag nog ta 21an, en enorm skål med 21 kulor. ... eller? ;) Jag vet inte vad det är med Slagstaglass men jag tycker alltid att det är sol där. Mysig plats!
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsenilsson

Jodå det var ju trevligt!

2012-07-14 @ 11:50:08
Postat av: Ida

http://www.youtube.com/watch?v=e_IjKl6F9zI

2012-07-17 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0