Men ibland är det svårt att vara stark, inte följa sitt hjärta och skicka nått dumt sms att jag saknar dig så

Igår hjälpte Tove och jag till på öppet hus i skolan! Under tre timmar kom hela fem intresserade nior till vår lilla hörna (klassrum). De hade inte många frågor eller funderingar utan gick ganska fort. Fast vi, två lärare (till och från) och tre elever underhöll oss väldigt bra ändå! Vi hade 80-tals musik på, lekte hänga gubbe och pratade killar, festivaler, musik och en hel del annat. Sen fick vi Spicy Hot av skolan. Det kändes ändå som tre trevligt spenderade timmar!

Tove creppade hela mitt hår, jag såg ut som en blandning av en afrikan och Magnus Uggla! Det var rätt soft faktiskt.

Ytterligare ett par tights har gått sönder. Damn.




Kommentarer
Postat av: En blivande uggla

"Vad heter du då?!"

2012-01-15 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0