I need a man thats thinks it´s right when it´s all wrong tonight

Jag är grym på att veckohandla, det vet jag! För det har jag och Tove gjort idag. Maxi och Lidl. Lidl har så jävla god glass, vi var bara tvugna att köpa det.

Imorgon börjar vuxenlivet, eller lite smått idag men imorgon flyttar vi in! Längtar jättemycket!!

Just nu är vi hos Gulletussan, hon lagar mat och Mikkis och jag nördar med varsin dator. Ja men vad ska man göra när Tove inte vill ha oss i köket? ;) Jag har nyss gjort matte, som sagt bestämde ju läraren förra gången att alla uppgifterna skulle vara klara så nu är de det! Kändes faktiskt väldigt B att sitta och göra matte på helgen, kvällen innan lektionen men men ;)

Ikväll börjar spårlöst igen, tro om vi ska se på det... Tycker det är ett bra, (givande för medverkande) och underhållande program! För mig är det lite "barndomsprogram", mamma har alltid älskat det och kollade alltid när jag var yngre. Får se om jag behöver näsdukar ikväll, det kan bli så ibland. Förresten, de "bästa" avsnitten visas ju typ alltid först, och ikväll är det första avsnittet! Hallelujah!

Oj, nu kom Edge of glory på radion, gissa vem som nästan springer in i vardagsrummet för att höja? Jo, vår allas lilla Gulletussa ;) Chocken som uppstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0