Hemma nu och uppdateringen flödar

Nyårsafton var riktigt awesome! Tove, Åse och jag skålade vid tolvslaget och sedan spårade det en aning..
All I can say, hahaha. Har tyvärr inga bilder att visa, inga videos heller för den delen, haha!!

Tove och jag äter nu mera godis, chips etc. och dricker även läsk. Efter hur många månader som helst! Känns rätt bra även om jag inte känner något jättejättebehov av det så kan det vara nice ibland :) Pappa och Elin kom förbi med en cola till oss igår, det uppskattades.

Tove fixade riktigt snygga naglar på mig i lördags! De påminner om ett par lösnaglar hon och jag dregglat över från Lindex. Trivs jävligt bra med det här utseendet, skulle kunna ha dem för all framtid, haha.



Efterlängtad flaska ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0