2012

Jordens undergång, 2012. Jag skiter ner mig när jag tänker på det, så jag försöker att undvika tanken. Tove och jag har diskuterat detta många gånger och jag vet inte vad jag ska tro.

Jag känner lite "det händer inte mig" över det hela, men alltid händer det någon. Fast forskare säger ju att jorden har många år kvar. Det känns som att 2012 är ett speciellt år och även om det brukar låta "---- kommer bli mitt år" från många håll och kanter känns det som att det är något annat den här gången. Kanske för att det är vårt sista år. Kanske är det bara ett jävligt bra år.

Fast jag tror inte jorden kommer gå under, tror jag litar för mycket på forskarnas ord för att tro motsatsen. Det känns som att om jorden skulle gå under inom ett år, skulle det finnas fler bevis. Men jag är väldigt rädd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0