För att ibland gör det ont i stället

Dagarna rullar på som vanligt ungefär. Timmar bildar dygn som bildar veckor. Dessa veckor slutar och börjar om hela tiden. Det är snart fredag igen.

Det är jobbigt ibland, ibland går det bättre, när jag inte är med Tove pratar vi ändå, ständigt, och det lindrar allt. Hon är bra ska ni veta. Tävlingen närmar sig och trots att jag inte inser hur pinsamt sent vi är ute växer paniken i högt tempo, men jag ska göra det här bra. Jag har sökt sommarjobb och hoppas på att få spendera ett gäng veckor bakom en kassa eller så med barn och Kling och Klang lekandes framför den.

På torsdag i Huddinge smäller det. Tåget avgår tidigt, innan 7 på morgonen. Min herrdocka är en sexy, Josefin och jag färgade honom grönmetallic igår, ungefär som en sån där ful och äcklig skalbagge man kan se på marken om man råkar vistas i skogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0