Turned your face to the wind. Always keepin' the faith, that's the only way we get through, day by day

Igårkväll tänkte jag vara duktig och snäll mot mig själv och sova tidigt då jag ställt alarmet runt åtta, men tji fick jag. Låg och vred och vände på mig i två timmar.. Sen lyckades jag somna i alla fall. Skönt det! Känns som att det skulle kunna vara bra att vänja kroppen lite i alla fall vid att ställa klockan, skolan börjar ju snart (detta kommer dock inte hålla två veckor. Snart kommer jag vakna vid lunchtid igen) och tåget på fredag går väldigt väldigt tidigt på morgonen. Men det löser sig!
 
Idag har jag varit en vända på stan med mamma, Elin och mormor. Sen kom pappa och då lunchade vi på Ming. Eskilstunas bästa restaurang. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0