Magen och pajform

Ibland får jag en konstig känsla i magen. Ena sekunden känner jag mig superhungrig och andra gör magen bara sig lite påmind. Typ "jag är här" (som om jag inte ser den..). Ja, det är jättekonstigt att förklara. Men det är det här med att vara hungrig, jag åt för c:a två timmar sen? Inte kan jag väl vara hungrig igen? Eller? I alla fall tycker jag det är mycket märkligt. Men som tur är håller pappsen på med en rabarberpaj! 
 
P: Har vi någon mer pajform? 
I: Vet inte, men annars får vi lägga över tacopajen på en tallrik.. 
Pappa tittar i skåpet och tar istället fram en gratängform.
P: Ja, vi ska inte överarbeta. Behöva diska pajformen och sånt.... 
 
Det är min pappa det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0