24.8

Woho! Det var ett tag sedan sist. Och lite har hänt (och inte hänt).
 
Skolan har dragit gång men någon vardag har jag inte vant mig vid ännu. Schemat är otroligt chill, tji fick jag, fast åt rätt håll, som av någon anledning trodde att vi skulle ha fullt upp. Slutar efter lunch ett par dagar i veckan, känns OK. Vi drog igång med lektioner redan dagen efter uppropet och jag måste säga att redan har lärare och ämnen överraskat. 
 
Jag har fixat mig en praktikplats, så nu är den stenen borta från mina axlar. Känns som att det blev en bra plats!
 
Idag kom vi till skolan så får vi reda på att någon glömt att berätta den lilla detaljen att vi inte skulle estet-upprop förrän 11 och inte lektion 8.40, vilket hela klass Gullhår såklart trodde. Men det löste sg bra ändå, vi körde ett litet mini-upprop med läraren och sedan flyttade vår snälla Samhällslärare lektionen så vi slutade 09.50. Kändes rätt nice faktiskt! 
 
Snart ska vi fixa lite käk!
 
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0