Sista NP i svenska

Kom ganska precis ut från klassrummet där jag skrev mitt sista skriftliga nationella prov i svenska, eftersom jag inte planerat att ta C-kursen i trean! Hade inte varit några som helst problem om det hade varit inriktning på skrift men nu är det mer muntligt och det kan jag vara utan!

I alla fall, provet är skrivet och nu sitter jag och väntar på Tove som inte blivit klar än!

Sammanlagt hade vi fem timmar på oss, jag hade skrivit klart det efter en c:a en och en halv men gick efter två. Haha... Men men, bättre med för mycket än för lite tid!

Nu har jag alltså slutat men ska nog vara kvar på stan ett tag till!

Bjuder på en snygg bild ;) snyggt hår och snygg tisha! Hahaha


Kommentarer
Postat av: Mami

<3

2012-04-25 @ 11:27:25
Postat av: Maria

Vad handlade provet om denna gången? Kändes det MVG-kvalité på det du skrev?

2012-04-25 @ 16:37:14
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0