When you see me crashing and theres nowhere left to fall, will you lift me even higher, to rise above this all

Holy god vilken dag! Hahaha, kanske inte så speciell i sig men den har varit awesome. Vi vaknade upp hos Mikkis, åt och gjorde oss färdiga för att röja på marknaden i T-hälla, hahahaha ojoj vilket jädra drag! 65+arna tyckte säkert det var en sjuhelsike marknad men kanske inte vi under 20 :) Hur som helst, vi bestämde att åka till stan och när vi satt och väntade på bussen kom det en tant och började prata med oss. En ganska fantastisk 80+are måste jag säga. Hon pratade om sitt liv och ville säga till oss som har hela livet framför oss att även om vi har en plan nu och den tvingas bli ändrad under åren så kan livet bli lyckat ändå. Hon berättade även om sin far som blev 95 år. Och bara så ni vet, även om ni gifter er med en läkare så tro inte att ni har några direkta fördelar av det ;) haha, det spelar liksom ingen roll sa hon :P

Sen när vi åkt in till stan och ska byta buss för att dra till Tove så stöter vi ihop med världens finaste lilla hund!! Det måste ha varit en lhasa apso, vi satte oss på huk för att klappa henne och hon hoppade upp med framtassarna på mitt knä och bara stod för och tittade på mig. Hon vägrade gå trots att matten ropade och försökte få med henne. Jag ville ta med henne hem!! Slår vad om att Lucaz gillat att ha en brutta hemma ;) Så himla fin! Len var hon också, lilla Tuva. Jag vill ha henne. Eller en precis som hon!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Haha sötaste tanten ever!

Den där hunden skulle jag vilja ha som kudde, så söt, så himla söt! Eller du kanske skulle säga sexig?..

2011-09-12 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0