Vet ni att ordet jag oftast använder är...

Sexy/sexigt/sexig.

Jag vettefan varför egentligen men det passar ju så bra till allt.

T.ex.

"Hittade ni något sexigt?" (hittade ni något bra att köpa?)
"VAR HAN SEXY?"  (ja antingen menar jag det bokstavligen annars så menar jag mest något random jag inte riktigt kan förklara..) 
(när jag kör) "ÅH FÖRLÅT SEXY" (jag råkade köra ut framför en random bil i en rondell när jag borde ha stannat)
"Fett sexy" (antingen var personen i fråga sexig annars kan jag möjligen ha menat motsatsen)
"Han har sjukt sexiga händer" (ja, händer har en tendens att vara riktiga sexiga, i alla fall de som uppfyller mina s.k. krav)
"Nu ska jag köpa något sexigt att dricka" (nu ska jag köpa något gott att dricka)

Ja, jag använder nästan sönder ordet. Fast ibland så menar jag det ju bokstavligen också, det händer. Rätt ofta faktiskt.


Den här mannen är sexy, no kidding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0