Varför haka på trender när man kan hitta egna? Varför passa in när man kan sticka ut?

Hallåhallå! Nu är jag hemma igen! Var inte där så länge men fick mycket gjort, man tjänar på att vara effektiv! Två permanenter och en fönblåsning hann jag med! Innan min handledare sa att jag kunde gå hem om jag ville. Salongen var trevligare än förväntat så jag är nöjd. Blev dock lite hastigt och jag hann knappt bli nervös, fick nämligen igår reda på att jag skulle vara där. John Bauer har varit lite sega i starten med platser så att säga. Om en vecka har jag en hel dag ledig, underbart skönt!

Nu ska jag tillbringa 40minuter åt Melrose. Ganska underbart det också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0