Trött Ida

Hallojsan! Jag sitter i min ensamhet i köket och tycker lite synd om mig själv... Ont i fötter, huvud och nacke. Tror någon sexy med snygga händer skulle behöva massera mig lite.. ;) Nej men jag har verkligen varit igång de senaste dagarna, i stort sett bara stått och gått. Ja, det tar på krafterna ;) Idag var det ju salong för hela slanten, jag gjorde.. Ehm, vad gjorde jag inte? Haha, blekte Mikkis utväxt tillsammans med Tove, jag schamponerade Tove och gjorde dessutom en permanent på docka.

(älskar förresten att såfort Tove och jag facerapar varandra blir det något i stil med "jag saknar - sååå mycket", hahaha.. Brist på fanatasi eller?... ;))

Kommentarer
Postat av: mikkis

Tack för hjälpen dudes :D

Vilken sexy? ;););) mmmmhhm!

2011-09-08 @ 21:47:24
Postat av: MATCHMAKER

Jag vet en perfekt sexy för dig!

mmmm

2011-09-08 @ 22:28:11
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0