Transportstyelsen a.k.a tramsstyrelsen

Goddagens! Klockan är inte ens två och jag har hunnit med massor! Eller ja... haha.. Mamma och jag har varit en sväng på stan, åt på kina och kollade lite i affärer. På lördag ska hon och jag till Stockholm och shoppa, ser fram emot det!

Fick precis brev från transportstyrelsen. Pappas handledarskap har avvisats p.g.a. han inte har skickat in någon komplettering som de kräver. Vadå för komplettering?! För en månad sedan godkände de ju honom som handledare och nu har de dragit in den?! Alltså jag får riktigt jävla rådamp på den där jävla styrelsen som inte kan göra något rätt. Tidigare, innan de godkände pappa krånglade deras datorer med vår betalning, den "syntes inte" och därför kunde de inte skicka ut något godkännande meeen när mamma ringde och pratade med dem så fixade kvinnan i luren det för hand liksom. Fyfan så trött jag blir.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Transportstyrelsen in my heart ;)

2011-09-14 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0