The truth hurts but a lie is worse

Ciao!

Just nu ligger jag i min säng med datorn i knät men ska nog snart ut och köra lite! Idag hade vi svenska B för första gången och jag känner redan att det förmodligen kommer bli awesome. Jag råkar ju verkligen gilla svenska, det är ju ingen hemlis precis. Vi hade "flödesskrivning", vår lärare gav oss en början av en mening, t.ex. "det här förstår jag mig inte på..." och så skulle vi fortsätta utifrån vad vi kände och vad som kom upp i våra huvuden i en minut. Det är en bra metod, faktiskt. Kändes som att man fick skriva av sig lite, vilket var rätt skönt.
Nu funderar jag på att titta på ytterligare ett Melroseavsnitt, yes I´m an addict...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0