Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Det är inte direkt en hemlis att jag är såld på Adele och fullkomligt beundrar Someone like you. Nu har videon släppts vilket betyder både det ena och det andra. Den blir en aning "vanlig" med video, den syns mer och tappar lite sitt värde. Förut var den lite mer "gömd" i och med att den "bara" fanns på hennes platta. Jag är bara rädd att den kommer börja spelas på MTV, börja remixas och att om några veckor kommer människor i mängder dansa till den på klubbar. Den är alldeles för stark och värdefull.

I början av videon, när Adele går där och sjunger i svart/vitt, tyckte jag att den började klockrent. Videon är bra, det måste jag säga. Den hade blivit mycket bättre om det varit mer "känslosamma" bitar i den, hon är för nonchalant. Mer scener som den i slutet t.ex. hade passat in mycket bättre än bara en prommenad. Som sagt, den är bra men hade kunnat bli mycket bättre. Kanske är det hon själv som ville att den skulle tappa lite känsla, något jag visserligen har svårt att tro men man vet ju aldrig. I så fall tycker jag hon är lite smått dum, jag tycker den behålla allt vad den är, så som hon gjort den.


Kommentarer
Postat av: My

Så sjukt. Jag har varit där hon är i videon. Herregud.

2011-10-01 @ 18:49:18
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0