Sleep over with tha guuurls tomorrooow

Mitt i natten (Ich bin en pensionär) och jag sitter i ett mörkt vardagsrum och pratar med Tove och Mikkis på facebook! Vi har en fin grupp där så vi pratar alla tre i en chattruta ^^ Väldigt smidigt måste jag säga! Det var på tok för länge sedan vi sov ihop så imorgon är det dags igen! Mellan 21.45 och 23.45 har jag dock reserverat en plats framför teven, då visas ju Mias show på SVT1, titta på det!!! Jag längtar, känner att vi har mycket att ta igen! Mot alla odds (eller..?) är jag lite hungrig nu... Ja, ingen borde bli förvånad egentligen men ^^


Kommentarer
Postat av: MIKKIS THA GUUURL

It's gonna be awesome ;)

TA MED MINA GLAS OM DU ORKAR!

2011-09-10 @ 01:11:12
Postat av: EMIL I LÖNNEBERGA

WE ARE AWESOME!



plus att det är lördag förfan!!!!!!!!!!

2011-09-10 @ 10:33:46
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0