Skolfoto - en dag för tidigt

Jag känner mig helt slut!! Förkylning kryper sig tätt inpå och skola hela dag! Tove och jag slingade och fixade till utväxten på Jessica, resultatet blev i mina ögon riktigt lyckat. Hade jag varit Jessica hade jag varit nöjd, jag tror att hon blev det också! Tur för henne, mahahaha!

Jag har en energidryck i kylen som jag kanske ska pysa upp, ska kanske lägga mig i min lilla mysiga säng och titta på Melose eller något annat bra. Vad det annars skulle vara vet jag ej. Tvätta av mig sminket ska jag också göra!

Imorgon är det skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig för några gamla trasor. Klockrent att det är just imorgon av alla dagar, jag ska shoppa på lördag och Tove ska klippa och färga sig samma dag, haha... Jaja, så blir det ibland ;) Något som också händer ibland är att man som klass får en fototid, alla tjejer har fixat sig upp till tänderna och så säger bitr. rektor att fotografen åkt till fel John Bauer. HAHAHA. Människan är i V-ås och inte E-tuna. Lyckat alltså! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Jag har nog aldrig varit såhär trött efter en skoldag haha, klockan sex var jag påväg att gå och sova, sova inte powernapa.. måste hålla mig vaken längre känner jag, SÅ GE MIG DIN ENERGIDRYCK TACK!!!! :):):):) fett sugeeeeen :(

2011-09-15 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0