Sjunde september - praktik

God morgon! Idag är det praktik som står på schemat. Ny salong, nya frisörer och nya sysselsättningar. I och med att jag nu går i tvåan lär jag få göra mer än vad jag gjorde i ettan, visserligen har jag varit på två andra tidigare och de har haft sina "regler" så att säga, så vem vet, det blir kanske inte så mycket skillnad. Lite skillnad BORDE det vara i och med att jag borde få ta emot klippningar snart.

Gårdagen var great, vi hade skitkul och visningen var fantastisk. Maria Montazami tog sig en gång på catwalken och jävlar vilket liv det blev på alla i Annexet, hahaha! Skriver mer om Make Up Storevisningen sen!

Börjar tio men det tar max tio minuter att gå, måste dock göra mig ordning nu! Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0