Sjukling

Det blir dålig update, har tagit lite bilder från våra bravader i skolan idag men jag orkar inte ladda över dem just nu. Jag har feber och är förkyld. Det är min ursäkt! Tove åkte precis, hon höll mig pigg men såfort hon drog och jag blev "själv" (min familj är ju hemma) så degade jag ihop. Haha..

Tove och jag var i skolan tidigt, vi hade bestämt oss för att äta lunch i skolan trots att vi började efteråt, det var trevligt! Vi åt då som sagt, trillade in i någon butik och chillade sedan med lite klasskompisar som också var tidiga. Sen var det prov! I naturkunskap. Det kallades för "lätt prov", det var inte så svårt men i mina ögon borde det heta "normalt prov".... Kan inte alla vara så? :) Då kanske jag kan få mig ett VG-MVG. I would not complain.

Efter skolan gick Tove, Mikkis och jag till Espresso House och tog en snabbfika! Mysigt även om jag inte hade så mycket ro p.g.a. magont och ja, "övrig" sjukdom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0