Röj i tvättstugan och energidryck

När vi var ute och körde (läs: jag körde. Vrålåkte..) så åkte vi till Netto för att jag var våldsamt sugen på energidryck. Där köpte jag något billigt och bra förstår ni, "frank´s´" hette burken. 10kr för en halvliter, mm I like. Hahaha! Fast det smakar ju likadant om typ alla energidrycker så varför köpa RedBull som är dubbelt så dyrt bara för att det är "originalmärket" eller vad man ska säga? ;)

Elin och jag följde med mami till tvättstugan när vi kom hem och DÄR hittade vi ett kap. En rullvagn att lägga nytvättade kläder i t.ex. hade gått sönder så delen där kläderna ska ligga var lös och gick att ta bort och då var det ju bara stålställningen kvar. Jag och min busiga syster tog tillfället i akt och racade lite med den! Skitkul! Elin skrek i kurvorna när jag tryckte på "för mycket", haha, fort ska det gå!




Kommentarer
Postat av: Raceråkaren

Sexigt! ;)

2011-09-14 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0