Popcorn och tzatzikidipp - I´m in heaven

Min lilla familj dukade fram chips och gjorde en tzatzikidipp, jag som inte äter chips gjorde poppisar istället. Jag älskar att doppa, haha, i skolan äter jag t.ex. inte bröd med smör utan jag doppar i vitlöksdressing.... Ehm ja, det är jag det ;) Hur som helst, jag började doppa mina popcorn i dippen och blev frälst.

Bara för att informera, om en vecka har jag skrivit tvåans första prov. Jag tar förgivet att ni nu spänt undrar i vilket ämne och det ska jag tala om för er. Naturkunskap A. Great. Om möjligt värre än matte. Det är biologi och kemi. Fucking awesome, jag kommer röja sönder. (Och sen vaknade jag.)

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0