Okänsliga journalister

Hallå där! Jag är krasslig så det blir ingen praktik för mig idag, det är ingen höjdare att stå i en salong och fixa när man helst bara skulle lägga sig och sova sig frisk. Försöker få tag på min handledare men ingen verkar vilja prata med mig för de svarar inte, hahaha.. Förra gången var det i alla fall en tjej där 9.30, ska försöka snart igen!

Läste precis på Hannah Graafs blogg att hennes två söner går på samma skola som de två pojkarna som blev mördade vid vattnet i Sigtuna gjorde. Hon skrev även att SVT och journalister har varit på skolan men att eleverna, från lärarna, fått order om att inte prata med dem. Hur tänker man som journalist eller liknande? Hur kan man åka till skolan och vad jag förstår, vilja prata med barn som många av dem kände pojkarna. Okänsligt. Tror skolan har det jobbigt som det är med tanke på vad som hänt.

Nu ska jag försöka ringa praktikplatsen igen, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0