Nya idoljuryn

Som säkert alla Idoltittare och även andra vet är det ny idoljury i år. Laila och Anders har fått sällskap av Alexander Bard och Pelle Lidell. Alexander har jag av någon anledning svårt att ta på allvar och det visste jag sedan innan men Pelle hade jag ingen uppfattning om. Nu har jag det. Det jag har sett på en timme har räckt för att jag ska tycka att han är en överdrivet självgod tråkmåns. Det är inte för att han inte har samma musiksmak som mig eller något sånt jag säger det, men sättet han pratade på och hela tiden drog upp att han har slutgiltliga rösten o.s.v. Jag förstår inte varför de sätter en ny person som boss?! Jag tog för givet att det var Laila eller Anders som hade den rollen. De är ju rutinerade jurymedlemar i Idol?! Värdelöst att sätta Pelle där. Är de så sponsrade av Universal?!



Imorgon börjar jag efter lunch så det blir rejäl sovmorgon, jag klagar verkligen inte. Har bara svenska och det är ju typ mitt favoritämne! Vi har ny lärare i även svenska, det blir spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0