Make Up Store - Annexet 6/9-11

Igår var det ju visning och jag hade inte med mig systemkameran utan fotade lite med mobilen men det blev skitdåligt så ni får inte se några ;)

Det började med att vi tog tåg till Stockholm och därefter tunnelbana och buss till Globen. Jag var ju tvungen att vara lite nostagisk och gå till platserna där jag köade för att komma in till Tokio Hotel 2010. Det var dock något bättre väder den här gången jag var där ;) senast (konsertdagen) var det 10 grader kallt och snöade ;) Hur som helst, fyfaan vad folk det var!! Vi gick till ingången 15.30 ungefär och då var det inte så mycket folk. Vi hade inte många varken framför eller bakom oss, och sen helt plötsligt så var det en kilometerlång kö bakom oss. Vi såg inte änden, herregud. När vi kommit in så fick vi lite broshyrer och grejor!

Det började efter att ha spelat lite musik, det var ett killgäng (bild nedan, en kille saknas dock) som dansade och fyhelvete vad grymma de var!! Heelt otroligt. Sen kom Mika Liias ut, välkomade alla och pratade med några sammarbetespartners sen började själva showen! Riktigt påkostat och stort. Koroegrafin var utöver det extra och modellerna var så snygga!! Ja det var helt fantastiskt gjort helt enkelt. Maria Montazami kom ut på catwalken and everyone went crazy, haha!! Hon strålade och var riktigt snygg, både outfit och make up!





Bilder från en jädra baddare till Make Up Artist,  Linda Hallberg


Alla modellerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0