Lite E-tunainfo

Jahapp, busstider (har jag för mig) och bussnummer ska ändras i vinter. Fan vad jobbigt. Nu kan jag ju de flesta utantill, haha.. Sånt där är så jobbigt, de bytte ju för fan bara för några år sedan. Eh, tio typ. Några år, ja... I´m old.

Förresten så är jag beroende av Cher Lloyds version av Everytime! Hon förmedlar känsla och det är jag jävligt svag för. Snygga naglar har hon också, fuck her ;)



Hahahaha can´t help it. Roger är så söt! ;) Det tycker hans dejt Camilla i alla fall.

Kommentarer
Postat av: KOOOORINNNN

sv: SAX OCH KAM FÖRFAN!!!

2011-09-15 @ 21:42:39
URL: http://karinsandell.devote.se
Postat av: Maria

Sv: Hahahahahaha, det var min läxa^^ Vi sysslar med binära och hexadecimala tal jämt och ständigt. Hade din dator fått det skickat till sig hade den kunnat tolka det ;P

2011-09-16 @ 08:55:06
URL: http://marperette.blogg.se/
Postat av: Hönan

Ja..g slä..ngde ett .. finss get.. öga på...... Camillas.. Kropp..

2011-09-16 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0