"Lagom" är inte alltid bäst

Varför måste lagom ständigt vara bäst?! I höst är det mycket make up som är på tapeten och det är så jäkla rätt!! Även om det aldrig hindrat mig förr, saker och ting behöver inte vara "inne" för att jag ska köra på det, jag har det jag tycker är snyggt sen skiter jag i när det var inne. Tillbaka till ämnet. De som inte vågar om ingen annan har, för dem är det superbra att förhoppningsvis de flesta springer runt med både läppar och ögon i fokus. Det gäller att våga!! Det är skitsnyggt att kombinera och alla passar i läppstift! Lila är inne i höst men om inte alla vill ha det så kan man ju börja med något mer milt än så!

En av mina lärare sa på make upundervisningen att om man har både ögon och läppar i fokus ser man ut som att man går på Malmskillnadsgatan. FEL FEL FEL FEL!!!!! Man behöver verkligen inte se ut som en hora. Herregud, det är väl ändå 2011?! Det finns inget snyggare än t.ex. mörk sotning och mörka läppar!!

Fuck fördomar, fuck snack om att man ser ut som en hora! Sträck på dig och var stolt!


Maria, fantastiska kvinna. Henne ser jag upp till.


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra onsdagkväll.

Kramar

2011-09-28 @ 19:00:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0