Jättejätteviktig info och frågor nedan

Ja, nu förstår ni ska jag tala om massvis av superintressanta saker och sånt jag undrar över för tillfället.

- Jag nyser jättemycket, jobbigt.
- Jag vill göra något superroligt, vad? 
- Jag är sugen på något asgott, helst varmt men det skulle gå bra med räkor som finns på Netto också.
- Varför uppdateras inte bloggarna jag följer var femte minut?
- Var är Linnis album när man behöver det?! Varför finns det inte något sånt?!
- Varför "får" jag inte dricka cola, det skulle jag behöva nu när jag sitter i min säng och tycker synd om mig själv.
- Jag har bara grå kläder på mig just nu, inte jättesnyggt. Mina blå BHband lyser med sin närvaro vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0