Jag börjar tidigt!

Hallå där! Idag har jag varit med Tove, hennes mamma och hennes kompis till Västerås! Vi gick i lite affärer och jag hade spenderarbyxorna på! Redan på IKEA märkte jag att jag var väldigt "glas-sugen", jag var nära att köpa vinglas men det var något med dem som jag inte riktigt gillade så jag lät bli. Köpte i alla fall ett billigt doftljus, luktar gröna äpplen, bästa lukten. Jag har en lite crush på doftljus, på lagerhaus för några dagar sedan köpte jag ju två stycken som luktar bubbelgum. 

På CityGross skulle Tove och jag titta på scrapbooks men hittade inga bra så jag köpte ansiktsmask och bomullspads "istället". C.G är jävligt bra måste jag säga, de borde öppna ett här i stan. De har ju typ allt och billigt är det också ;)

Oooch sen var det Nissetime! Där fortsatte jag med mitt glas-sug, hittade ett par snygga med Marilyn Monroe på. Svart-vita, så sjukt snyggt. Tre stycken för en femtiolapp. Jag har tänkt på en sak ett tag.. Jag går i tvåan. Om två år har jag tagit studenten och precis som de väldigt många andra vill jag flytta till "eget" (aldrig helt ensam, det törs jag ju inte ^^) så fort som möjligt. Mamma har sagt att innan hon och pappa flyttade ihop hade hon hela lägenhetens prylar i sitt rum då de köpte på sig lite då och då för att slippa köpa allt direkt, det är ju ganska smart även om det blir himla trångt. Så glasen är tänkt att bli använda när jag flyttat. Det är ju inte direkt någon panik med att börja köpa men eftersom jag hittade dessa och jag tyckte så mycket om dem kom jag fram till att det var lika bra att köpa dem efter att ha diskuterat saken med Tove, haha :)

Jag kom precis hem och har fixat fram en låda som jag ska ha som "flytta hemifrån-låda". Så jag har tänkt att köpa på mig lite billiga och bra saker om jag springer på det! Funderar även på att önska mig lite sånt som kan vara bra att ha. Problemet är ju bara att jag är himla kräsen. Jag vill ha svart och rött hemma tror jag.. Det är snyggt! Eller svart och lila. Men det finns ju inte så mycket lila hushållssaker. Tror jag?


Mina fynd!




Den lilla fina lådan!

Kommentarer
Postat av: sexyn

JAG VILL OCKSÅ HA EN LITEN LÅDA <3

2011-09-04 @ 17:19:49
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0