Gårdagens skolfoto

Just jaaa, vi hade skolfoto igår! Jag fick stå!! Visserligen hade jag 12cm klack men ändå, jag fick likt förbannat stå! :D Hahah, det är inte ofta kan jag säga. Jag tror jag har stått två gånger nu, båda gångerna har jag haft klackskor som fått min verkliga längd att förvridas en aning, så att säga! ;)

Efter upplevelsen att stå på gruppfotot var det dags för porträttbilder som också var en ny grej, vi fick stå och posa mer eller mindre medan fotografen fotade. Jag avstod dock fläkten. Undra om killarna också fick möjligheten att fläcktas? Jag menar, de flesta har ju inte mycket hår som kan fladdra?

SEEN. Efter de två obiliatoriska momenten tog Tove, Mikkis och jag kompiskort. Slår vad om att de blev skitsnygga! :D Ska sätta upp en bild eller två på oss på väggen sen när de kan tänka sig att dyka upp! Innan det ska jag ju i alla fall få en kod så jag kan gå in och välja bilder! Eller ja, kod får ju alla, jag är ju (tyvärr) ingen VIP.

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför hade inte vi en så cool fotograf/fotografering på gymnasiet?? Och bilderna här ska vi inte ens tala om, förskräckligt!

2011-09-17 @ 14:28:26
URL: http://marperette.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Bilderna kommer vara grymt snygga ;) längtar tils jag får sätta upp iaf en på min vägg!

2011-09-18 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0