Första september 2011

Hallå! Slog precis ner röven i soffan efter en hel dag i salongen! Tove och Josefin färgade min utväxt och sedan "hjälpte" jag Evelina med att slinga/ färga utväxt på en kund! Fick vara kvar en timme extra då behandligen drog ut på tiden, vi började med den en timme innan vi skulle sluta så ^^ Vi var faktiskt ganska snabba ändå, kunden blev supernöjd och jag som frisör blev nöjd. Blev himla snyggt! Lite blonda och guldfärgade slingor, svårt att förklara med det blev jävligt snyggt i alla fall.

Vi skulle egentligen haft skolfoto idag. Om fotografen åkt till rätt John Bauer det vill säga. Han åkte till Västerås och inte till Eskilstuna. Gullhår stod typ först på schemat så vår tid rök direkt. När vi ska ta istället har jag ingen aning om, vet inte lärarna heller. Menmen, det löser sig. Är ju inte direkt någon panik eftersom vi ändå får vänta ett par månader på katalogen!

Idag fyller min lilla farmor år men vi ska inte till henne förrän lördag! Då ska hon bjuda på mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0