Flicka från Gnällbältet, kan det bli annat än gnäll då?

Jag gick och la mig för ungefär två, två och en halv timme sedan ungefär. Skittrött. Sov ungefär en och en halv. Vaknade av magont, fick den briljanta idén att jag skulle tappa i badvatten för att ta mig en "simtur". Mamma knackar på badrumsdörren när vattnet precis börjat täcka "golvet" i karet och frågar ungefär hur jag tänker, det låter ju i hela huset och de har sovrum vägg i vägg med badrummet. Jag fräser att jag skiter i grannarna men tycker lite synd om min familj så jag skippade badet..

Nu halvligger jag i min säng, tycker lite synd om mig själv men är i alla fall glad över att magvärken börjar avta *peppar peppar...* Som tröst har jag precis ätit några ballerinakakor. Fint som snus. ÄLSKAR ballisar ;)

Läste förresten här om dagen att "kinapuffarna" från Fazer har typ stämts eller något för utseendet på påsarna.. Urtöntigt. Ja, det är en kines på bild. En kines har snea ögon, precis som figuren på påsen. Sluta klaga, be happy istället. Se det som en hyllning istället, så vitt jag vet finns (tyvärr) inga "svennebananpuffar" MEN OM det hade funnits och det var en råttblond tjej på framsidan som står och inte vågar säga ifrån p.g.a. konflikträdsla och inte vågar drömma stort så hade det enda jag tänkt varit "undra om det är gott?" Jag menar, orka stämma? Alla vet ju ändå att det är så?


De är faktiskt jävligt goda, de där puffarna. Undra hur "svennebananpuffarna" skulle smaka om de fanns? Knappast någon ny smak, det är dumt att sticka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0