Bröllop med en 7/44, ev. 8/44 - helt OK.

Idag när jag satt och fixade med min frisörportfolio skulle jag skicka över bilder från mobil på arbeten jag gjort, det inkluderar att råka se gamla bilder på mig, för ungefär lite mer än ett halvår sedan resp. ett år sedan. Då var jag redhead. MMMMMM. Jag blev sugen. Det är ju så fruktansvärt jävla förbannat snyggt!!! Jag har lust att bara slänga något i golvet och skrika rätt ut. Jag är kär i rött hår. Kommer gifta mig med en färgtub som det står typ "7/44" på. DYYYYYYYING. Skulle inte banga på en 8/44 heller.. -/43 blir lite för ljust... Även om det också är olidligt snyggt men jag håller mig till /44 I thiiink. Ja, ni ickefrisörer förstår säkert dömycket, men det får ni leva med... ^^

Sökte på "redhead" på we<3it och fick fram lite olika nyanser.


Kommentarer
Postat av: Agnes

den understa tjejens blogg kan du hitta på www.glitterbox.blogg.se skithäftig färg ;)

2011-09-28 @ 14:44:57
URL: http://billiejeean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0