Bonde söker fru

Sitter nu och tittar på Bonde söker fru och pratar med Tove! Tove och jag pratar om högst viktiga saker, det må jag säga. Bonde är så sött, hahaha! Hoppas jag hittar en ny favvo, mina tidigare är ju lätt Fredrik, Roger och Ann-Katrin ;) Vi får väl se om det finns någon med rätta egenskaperna så att säga, jag har mina tankar om en viss person men vi får väl se! Hoppas bara de ska följa honom.

Ska snart lägga mig tror jag, ska nog ta något att äta först.. Varför smakar allt så mycket bättre på kvällen och natten? Hm. Något att fundera på.

Hörs imorgon igen!


Ganska så amazing.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ann-Katrin är ju bara helt underbarast! Känns så bra att jag kör förbi Stehag varje gång jag ska hem till mamma&pappa eller tvärtom^^

2011-09-08 @ 07:47:04
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0