Åsikter

Jag är sårad. Jag blev nästan glad när Pär sa "Amanda" men besvikelsen kom som en tsunami när han fortsätter och säger Fondell istället för Persson. Fyfaan. Jag tycker verkligen inte om Amanda Fs stil. I samma stil som Linnea förra året, hemskt. Jag höll verkligen alla mina tummar och tår för Amanda P. Är så jävla glad att juryn ville ha vidare henne ikväll då de har FYRA wildcards. Lägger de inte ett av dem på Persson blir jag deprimerad, haha..

Frida sjöng Hide your heart med Kiss, behöver jag säga mer? Fler såna låtval önskas och behövs. Bara det gör att hon är värdig att gå vidare. Hon gjorde låten bra också, det bör tilläggas ;)
Denise sjöng Someone like you och som ni kanske vet är jag helt såld på Adele och inte minst på den låten, jag var jätterädd att hon Denise inte skulle fixa den eftersom det krävs en del kapacitet för att leverera. Jag tyckte hon levererade. Hon förmedlade en känsla. Bara det faktum att hon klarade Someone like you gör att jag inte skulle misstycka om hon sjunger på Fredag.
Moa, price tag med Jessie J. Moa är inte min stil men det skriker talang om henne, det ser till och med jag ;) Nej men hon är duktig och som Pelle sa och de alla tidigare sagt känner man igen hennes röst på en mils avstånd. Positivt eller ej ;) haha nejdå... Hon gick i alla fall vidare och det är jag OK med!
Amanda P med Decode var klockren. Fyfan fantastisk hon är!! Jag fick upp ögonen för henne när hon sjöng Keep on Walking och jag ångrar inte mitt anhängarskap. Hon måste vidare om jag så ska tvinga juryn ;)
Amanda F, gjorde om Womanizer till något jazzigt skit (eller någon annan genre som enligt min åsikt kan slängas till grisarna). Och hon gick vidare? Naaaej tror inte det alltså.. Linnea förra året och nu Amanda? Var är världen påväg?!


Titta på fler klipp här.

Kommentarer
Postat av: My

JAG VILLE GRÅTA NÄR AMANDA PERSSON INTE GICK VIDARE. FYFAN VAD JAG HATAR SVENSKA FOLKET. FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN. AMANDA P SKA VINNA IDOL IÅR, JÄVLAR VAD HON ÄR BRA!!!! JAG HAR ÄLSKAT HENNE FRÅN FÖRSTA GÅNGEN HON KLEV IN GENOM IDOLS DÖRRAR. FYFAN VAD HON ÄR BRA. FYFAN VAD JAG HATAR SVENSKA FOLKET.

GILLAR INTE HELLER AMANDA F. DET ÄR NÅGOT... UUUH. OGILLAR HENNE BARA SÅ JÄVLA STARKT. HUR KUNDE HON GÅ VIDARE!? HON?! OCH INTE AMANDA?!

OCH MAIKEL IGÅR. SERIÖST. HAN SATTE INTE EN TON. HAN HAR INGEN SÅ KALLAD JÄVLA CHARM SOM SVENSKARNA PRATAR OM. HAN ÄR BARA RÅTT JÄVLA KASS. HAN BORDE INTE ENS FÅTT KOMMA TILL KVALET. HAN FÖRSTÖRDE EN AV MINA FAVORITLÅTAR MED ADELE (ROLLING IN THE DEEP) PÅ SLUTAUDITION OCH JAG HATAR HONOM. HATAR HONOM!!!!!!



Amanda PERSSON och Moa ska det vara. Fuck "Amanda F" /gör en gullig grimas som förändras till ful som fan/

2011-09-27 @ 23:08:25
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/
Postat av: Maria

Man skulle inte kunna få en update om hur det gick för Linni, eller hon har redan åkt ut?

2011-09-28 @ 07:23:58
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0